REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
I Postanowienia ogólne
1. Organizatorem oraz Koordynatorem Programu Lojalnościowego (zwanego dalej Programem) jest Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości z siedzibą: Warszawa, Al. Ks. Poniatowskiego 1, Klatka K4, Poziom 1, 03-901 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000199402, posiadającą NIP 524-24-95-143, w ramach StartUp-u AnimalArt, prowadzący sklep internetowy pod adresem: https://animalart.pl , zwany dalej „Organizatorem”. Podstawę prawną Programu stanowią przepisy art. 919-921 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.).
2. Klient Organizatora to każdy podmiot, który przy wykorzystaniu serwisu https://animalart.pl zawarł z Organizatorem umowę sprzedaży towarów oferowanych w sklepie internetowym Organizatora pod adresem https://animalart.pl
3. Adresatem Programu są wszyscy zarejestrowani klienci sklepu internetowego https://animalart.pl posiadający konto klienta zwani dalej Klientami.
II Uczestnictwo w programie
1. Uczestnictwo w Programie nie wiąże się z koniecznością uiszczania jakichkolwiek opłat, jest bezpłatne.
2. Uczestnikiem w Programie jest każdy zarejestrowany w sklepie użytkownik
3. Podmiot nie będący Klientem Organizatora uzyskuje status Klienta Programu, akceptując Regulamin podczas rejestracji Konta Klienta, co oznacza jednocześnie przystąpienie do Programu i akceptację niniejszego regulaminu.
4. Klient ma obowiązek podawania prawdziwych danych identyfikacyjnych. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie nieprawidłowych danych identyfikacyjnych, w szczególności związaną z niemożliwością dostarczenia nagrody.
5. Klient ma możliwość wglądu i zmiany swoich danych przez swoje Konto Klienta.
6. Informacje dotyczące zakresu przetwarzania danych osobowych przez Sklep („Polityka prywatności”) oraz zakres wykorzystania plików cookies („Polityka cookies”) znajdują się pod adresem URL https://animalart.pl/polityka-prywatnosci/
III Zasady przyznawania nagród i zbierania punktów
1. Punkty lojalnościowe w niniejszym programie określane są nazwą „Igiełek”.
2. Za każdą wydaną złotówkę (1zł) w sklepie internetowym https://animalart.pl Klient otrzyma 1 punkt lojalnościowy (1 Igiełkę). W przypadku niektórych akcji promocyjnych Igiełki mogą być naliczane w inny sposób w zależności od aukcji promocyjnych .
3. Klient otrzymuje również Igiełki za wykonanie poniższych czynności:
- Rejestrację w serwisie https://animalart.pl/ ,
- Za pierwsze zrealizowane i opłacone zamówienie w sklepie AnimalArt,
- Za napisanie pierwszej recenzji dowolnego produktu ze sklepu AnimalArt, używając opcji „Dodaj opinię” na stronie wybranego produktu znajdującego się w sklepie https://animalart.pl/ . Recenzja musi zostać zaakceptowana przez Administratora strony.
- W dniu urodzin swojego pupila, po uprzednim wprowadzeniu daty jego urodzin na stronie Mojego Konta w zakładce „Moje Igiełki i nagrody”. Raz wprowadzona data urodzin nie jest potem możliwa do zmiany.
- Za polecenie sklepu AnimalArt znajomym poprzez udostępnienie odpowiedniego linku z znajdującego się w „Moim Koncie” w zakładce „Moje Igiełki i nagrody”. Punkty będą naliczone dopiero w momencie, gdy zaproszona osoba dokona i opłaci swoje pierwsze zamówienie w sklepie AnimalArt .
- Za codzienne logowania do sklepu AnimalArt, poprzez użycie loginu i hasła, w celu dostania się do swojego konta.
Liczba punktów za powyższe czynności jest opisana na stronie szczegółów programu lojalnościowego https://animalart.pl/program-lojalnosciowy-igielki/ .
4. Zapisywanie Igiełek na koncie klienta następuje automatycznie po wpłynięciu opłaty za złożone zamówienie, jednak nie później niż 7 dni od złożenia i zaksięgowania opłaty za zamówienie.
5. Igiełki są zapisywane na koncie klienta i mogą zostać wykorzystane tylko w celu, który został wymieniony w niniejszym Regulaminie Programu Lojalnościowego.
6. Wartość i liczba Igiełek nie podlega zamianie na świadczenie pieniężne.
7. Każdy uczestnik Programu może zamienić swoje Igiełki na premie, jeżeli na jego koncie znajduje się wystarczająca liczba Igiełek. Przegląd premii (produktów możliwych do zakupienia za punkty) z wymaganą do ich realizacji liczbą punktów można znaleźć w „Moim Koncie” w zakładce „Moje Igiełki i nagrody”.
8. Realizacja premii odbywa się wyłącznie z osobistego konta klienta. Dostępność premiowanych produktów zależy od daty i okresu kalendarzowego. Może się zdarzyć, że poszczególne premiowane produkty będą w danym okresie niedostępne. Zakup takich produktów wtedy jest niemożliwy (brak możliwości umieszczenia ich w koszyku), w zamian można skorzystać z innych aktualnie dostępnych produktów lub wstrzymać się z wyborem premiowanego produktu do czasu pojawienia się wybranego na stanie.
9. Wybrane przez Klienta produkty za punkty będą dostarczone wraz z zamówieniem Klienta.
10. Odbiór paczki z zamówieniem oraz nagrodą jest jednoznaczny z jej otrzymaniem.
11. W jednym roku kalendarzowym na koncie klienta może zostać zapisanych maksymalnie 10000 Igiełek . Po osiągnięciu tej wartości, do końca roku kalendarzowego na koncie klienta nie będą zapisywane żadne kolejne Igiełki.
12. Program lojalnościowy przewiduje dodatkowe zniżki, rabaty i bonusy dla klientów po uzyskaniu odpowiednich „poziomów” Konta w serwisie AnimalArt. Każdy kolejny poziom zostaje osiągnięty przez klienta po zdobyciu odpowiedniej ilości Igiełek na swoim koncie. Liczba poziomów Konta Klienta może zostać zwiększona, jak również i liczba punktów, za które można dany poziom osiągnąć może ulegać zmianie, jednakże:
a) każda zmiana zostaje poprzedzona na minimum 7 dni wcześniej informacją na stronie
b) dotychczasowo zebrane punkty na Koncie Klienta nie ulegną zmianie w związku z w/w modyfikacją. Klient zachowa nadal dokładnie tyle punktów ile zebrał do czasu zmiany.
Dodatkowe przywileje związane z osiągnięciem każdego poziomu Konta znajdują się na stronie https://animalart.pl/program-lojalnosciowy-igielki/ .
13. Jeżeli klient składa zamówienie, korzystając z różnych kont w sklepie AnimalArt, punkty wpływają na te konta, z których dokonano zakupu. Nie ma możliwości przenoszenia Igiełek na inne konta.
14. Igiełki nie przysługują za produkty, których cena wynosi 0 zł. (np. specjalne podarunki, premie), zrealizowane kody kuponu i inne zniżki, jak również za produkty wysyłane ponownie.
15. Igiełki przyznawane są od zrealizowanych i zakończonych zamówień. W przypadku odstąpienia od umowy – zamówienia przez Klienta, przyznane w ramach tego zamówienia Igiełki – podlegają anulowaniu.
16. Możliwość użycia punktów Programu Lojalnościowego jako “środków płatniczych” za produkty nie wyklucza stosowania innych rabatów (voucherów rabatowych, bonów podarunkowych itd.) przyznanych przez sklep internetowy AnimalArt. Punkty programu lojalnościowego łączą się z innymi promocjami serwisu AnimalArt.
17. Zamówienia składane za pośrednictwem sklepu AnimalArt, ale bez uprzedniego zalogowania się do konta Klienta podczas składania zamówienia nie są podstawą do przyznania igiełek.
18. Po zastosowaniu wszystkich form rabatów, którymi dysponuje klient, wartość towarów w zamówieniu musi być wyższa niż zero złotych.
IV Postanowienia końcowe
1. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji związanej z uczestnictwem w Programie.
2. Reklamacja powinna zawierać : imię i nazwisko Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login, numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe.
Reklamacja powinna zostać przesłana na adres kontakt@animalart.pl. Organizator ma obowiązek odpowiedzieć na otrzymaną reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania.
Odpowiedź na reklamacje zostanie przesłana na podany przez Klienta adres email.
3. Administratorem zbioru danych osobowych Klientów uczestniczących w Programie jest Organizator.
4. Po terminie zakończenia programu dotychczasowo zebrane Igiełki nie mogą zostać wykorzystane. Zakończenie programu zostanie dokonane poprzez zmianę i udostępnienie regulaminu Klientom w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty planowanego zakończenia.
5. Regulamin nie wyłącza żadnych postanowień innych Regulaminów lub Umów zawartych przez Klienta z Organizatorem.